În dorința de a pune în valoare deosebitul potențial turistic al zonei montane și submontane a județului Gorj am dezvoltat în cadrul Serviciului Public Judeţean Salvamont-Salvaspeo Gorj un compartiment de turism prin care încercăm să identificăm elementele de interes turistic din județ, să le includem în cadrul unor programe turistice, cât mai complete și complexe, capabile să satisfacă cerințele pieței turistice interne și internaționale și pe care să le promovăm corespunzător către turiști sau către operatorii din turism.

Astfel, am lansat brandul turistic „Discover Gorj, Discover Romania” în cadrul căruia am testat , îmbunătăţit permanent și promovat programele „Acasă la Brâncuși”, „Gorj-Ecoturism”, „Peșterile Gorjului”, „Rânca Superschi”, „Mânăstirile Gorjului”,  „Gorj Adventure”, programe cu caracter deschis create pentru  fi preluate gratuit, dezvoltate și derulate pe piața turistică de orice operator. Prezentate la târgurile de profil, programele au obținut aprecierea specialiștilor din domeniu, programul „Gorj Adventure”, obținând la Târgul Internațional de Turism al României premiul pentru ″cel mai atractiv program turistic realizat de tour operatori în anul 2004″.

Pentru promovarea potențialului turistic al județului am realizat o serie de materiale promoționale cum sunt pliantele : „Turism în Gorj”, „Gorj EcoTurism”, „Gorj Adventure”, broșura „Turism în munții Gorjului”, panourile de informare turistică amplasate în toate intrările în județ și am colaborat la realizarea hărții turistice a județului Gorj, albumului monografic al județului Gorj, albumul turistic al municipiului Tg-Jiu, albumul turistic „România”, albumul „Judetul Gorj” etc., materiale cu care am participat cu standuri proprii la numeroase târguri de turism din ţară şi străinătate.

Cu siguranţă, cea mai mare realizare pe linie de promovare turistică a constituit-o filmul „Acasă la Brâncuşi” film care a obţinut marele premiu la Festivalul Internaţional de Film etnografic .